آقا محمدآقا محمد، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

کودکانه

لالایی

1392/3/29 14:26
485 بازدید
اشتراک گذاری

خواب   لالاییخواب

سلام به همه مامانا و البته نی نی های عزیز

بچه ها مامان من خودش یه کمی شاعره و همه لالایی ها رو هم خودش میسازه. از مامانای شما هم خاسته تا اگه لالایی جدید بلدن بگن .

ما اینجا لالایی ها رو میذاریم تا همه استفاده کنن

امیدواریم خوشتون بیاد.

1- لالا لالا ای گل زیبا      بخواب امشب در کنار ما

لالا لالا کودک نازم        بیدار می شی فردا تو بازم

لالا لالا غنچه گلها،       شمع چراغا، لالا کن لالا

                            خمیازه

2-کودک من کودک من       کودک ناز کوچک من

میخواد بکنه لالا                  بیدار بوده تا حالا

مامان داده غذاشو             تمیز کرده پاهاشو

حالا بعد از شب بخیر          به مامان و به بابا  

این کودک ناز ما               می خواد بکنه لالا

لالا لالا لالایی                   کودک مو طلایی

می دونی که کجایی       پیش مامان و بابایی

خدای خوب و نازم           مواظب نی نی باش

همیشه و هر کجا      هر جا که می بینی باش 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان علی اکبر
22 خرداد 92 10:49
سلام عزیزم ممنون که اومدی.... به به آفرین به مامان مهربون که برا گل پسری شعر میگه..
نیلوفر/مامانه روژینا
28 خرداد 92 1:20
سلام سلام. وبلاگت مبارک عزیزم. مامانی زودتر اپ کن دلمون برا گل پسر تنگ میشه. خوشحال میشم به وب دخمله منم بیاین البته خودم رو که میشناسید. همکارتون هستم.لالایی هاتون هم خیلی زیباست. محمد جون رو ببوس اسم وبلاگه دخمله من دنیای مامان و باباست و ادرسش هم khaterateninikocholoyema.niniweblog.com
مامان علی اکبر
3 تیر 92 15:16
کوتاهترين دعا براي بزرگترين آرزو... "اللهم عجل وليک الفرج" عيدتون مبارك
یه دوست
29 تیر 92 15:06
سلام لطفا عکس نی نی تون رو هم بذارید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد