آقا محمدآقا محمد، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

کودکانه

پارک ارم

1393/7/11 18:37
720 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیز 

من امروز با بابایی و مامان رفتیم پارک ارم.  خیلی خوش گذشت. 

عزیز و باباجون، عمه و آبجی سامیه و امیر حسین و باباش هم همراه ما بودن.

راستی من امروز یه کار خطرناک کردم، سویچ ماشین بابا رو برداشتم و رفتم داخل ماشین،  حواسم نبود دکمه قفل در رو فشار دادم. درها همه قفل شد. من و سویچ موندیم داخل ماشین،  درها هم قفل شدن. آره، من تو ماشین گیر افتادم. همه دور ماشین جمع شده بودند و من رو راهنمایی می کردن تا بتونم در رو باز کنم. خلاصه بعد از کلی تلاش،  خدا کمکم کرد و تونستم دستگیره در رو بکشم و در رو باز کنم. 

امروز آبجی سامیه هم خورد زمین و صورتش زخمی شد. خلاصه که امروز شد خاطره واسه بابا و مامانامون. عکس های پارک ارم رو ببینیم :

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان محجوب
29 مهر 93 20:00
نی نی وبلاگی ها به هواداران علی اصـــــغر بپیوندید تنها یا یک کلیک بروی کلمه ی می پسندم... برنامه های ما برای هوادارن متعاقبا اعلام خواهد شد.. اعتبار این طرح تا روز عاشوراست اسامی شما و کوچولو های عزیزشمادر کنار وبلاگ ثبت میشود.. پس بسم الله ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودکانه می باشد